Kundeservice

Kundeservice - Hvad kan vi hjælpe med?

Hvis du har spørgsmål til en ordre eller en vare, er du velkommen til at skrive til Plaza.dk kundeservice på e-mail: kundeservice@plaza.dk

Har du et spørgsmål til en specifik butik, kan du finde butikkens kontaktinfo i vores shopfinder her >>

FAQ - Mest stillede spørgsmål:

1. Hvor er min pakke - Track´n Trace?
Når varen afsendes fra Plaza.dk modtager du en e-mail, med forsendelsesinformation. Her kan du også følge pakken via Track´n Trace nummer


2. Hvor lang leveringstid er der på Plaza.dk?
Hvis varen er på lager, kan du forvente at modtage den inden for 3-5 hverdage. Hvis varen ikke er på lager kan det tage op til 10 hverdage før den når frem.


3. Hvordan sender jeg en varer retur - Fortrydt køb?
Hvis du fortryder dit køb, skal varen sendes retur til:

Plaza Ure & Smykker
att: webshoppen
Ballerupcentret, Butik 53
Baltorpvej 2
2750 Ballerup

Du skal selv betale for fragten retur til webshoppen

4. Hvordan sender jeg en vare retur - Reklamation?
Hvis du har modtaget en deffekt varer, eller hvis varen går i stykker indenfor reklamationsperioden, kan du enten henvende dig i en af vores mange butkker (find nærmeste butik her) eller du kan sende varen retur til webshoppen. Hvis du ønsker at sende varen retur, skal du skrive til kundeservice@plaza.dk, så sørger vi for at du modtager en returlabel, så du kan sende varen retur, omkostningsfrit.

Varen skal returneres til:

Plaza Ure & Smykker
Att: Webshoppen
Ballerupcentret, Butik 53
Baltorpvej 2
2750 Ballerup


5. Kan jeg bytte en vare fra webshoppen i en fysisk butik?
Du kan bytte en varer købt på Plaza.dk i alle vores fysiske butikker. Du skal blot medbringe den kvittering som fulgte med varen da du modtog den fra webshoppen.


6. Kan jeg sende en varer, købt i en fysisk butik, retur til webshoppen?
En varer købt i en fysisk butik, kan sagtens sendes retur til webshoppen. Husk at medsende kvitteringen som fulgte med varen da du modtog den fra webshoppen.


7. Hvor ligger Plaza´s fysiske butikker?
Her er en komplet oversigt over alle Plazas butikker i Danmark >>


8. Hvordan kommer jeg i kontakt med en fysisk butik i mit nærområde?
Her er en komplet oversigt over alle Plazas butikker i Danmark >> med kontaktinformationer til alle butikkerne


9. Kan jeg få mine penge tilbage - Fortrudt køb?
Plaza følger den danske købelov, som kan læses under menupunktet Handelsbetingelser >>


10. Kan jeg få mine penge tilbage - Reklamation?
Plaza følger den danske købelov, som kan læses under menupunktet Handelsbetingelser >>


11. Hvor lang garanti har jeg på vare købt hos Plaza og Plaza.dk
Plaza følger den danske købelov, som kan læses under menupunktet Handelsbetingelser >>

************************************************

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra webshoppen Plaza.dk.

Betingelserne er gældende, med mindre der er indgået andre, skriftlige aftaler, mellem dig som kunde og Plaza.dk som leverandør/webshop

Pris og betaling
På Plaza.dk kan der betales med Dankort samt internationale kreditkort, MobilePay og delbetaling med VIABILL.

PLAZA URE & SMYKKER A/S betaler kortgebyr. Beløbet hæves først på kreditkortet, når varerne sendes fra Plaza.dk.Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, der er godkendt ved købet. 

Ved køb med VIABILL er det VIABILLS betalingsbetingelser der er gældende.

Alle priser hos PLAZA URE & SMYKKER A/S, samt på URL-adressen Plaza.dk er inkl. moms.

Forsendelsesomkostninger - fri fragt
PLAZA URE & SMYKKER A/S betaler forsendelsesomkostningerne forbundet med levering til kunder indenfor Danmark (DK) md GLS. Den anviste pris i kurven, er den samlede pris for handlen inkl. moms og fragt.

Ved levering udenfor Danmark, så som Island, Grønland og Færøerne tillægges posttakst ud fra Post Danmarks ”Carry On” (Fly) gældende rater, med mindre andet er aftalt mellem kunden og PLAZA URE & SMYKKER A/S

Levering og transport
Kunden kan frit vælge mellem Post Danmark og GLS som transportør, og ved valg af Post Danmark er det muligt at vælge at få varen sendt “Med omdeling” (til din hoveddør) eller “Uden omdeling” (afhentes i postbutik efter kundens eget valg). Hvis GLS vælges som transportør, leveres varen i en GLS pakkeshop.

Varer der er på lager ved ordreafgivelsen afsendes indenfor 1-3 hverdage, da visse varer der er ”på lager” forefindes i en fysisk butik, og først skal sendes omkring Plaza.dk webshoplageret, før det kan afsendes til kunden.

Bestillingsvarer vil oftest kunne sendes indenfor 5-10 hverdage, og kunden vil blive underrettet om dette via telefon eller e-mail. Plaza.dk forbeholder sig retten til at afvise ordre på en bestillingsvare.

Levering af varer fra Plaza.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Post Danmark/GLS, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og Plaza.dk.

Alle varer købt på Plaza.dk afsendes fra Plaza.dks weblager i Danmark og returvarer skal sendes til samme lager.

Manualer, dokumentation og vejledning
Hvis der følger manual eller anden dokumentation med til en varer, medsendes denne sammen med varen. Hvis kunden mener at der mangler manuel alle dokumentation skal kunden rette henvendelse til Plaza.dk kundeservice. Plaza.dk garanterer naturligvis at alle varer der forhandles på webshoppen opfylder kravene til CE-mærkning.

 

Vent venligst ...